Geceler serinlemeye başladığından beri içine ip askılı body giydiriyorum, üstüne de penye uzun kollu body altına pijama, yada bazen patikli tulum, müslin örtüyü iki kat yapıp koltukaltına kadar örtüyorum, kollarını savurup örtüye dolanmasın diye de kollarını hep dışarı çıkartıyorum. Üşüdüğünü anlamak için ensesine karnına dokunmalısın, ellerine ayaklarına bakma elleri ayakları hep soğuk oluyor. Uyurken insan bedeni ısınıyor bir de kat kat giydirmemek lazım ki terletmesin huzursuz etmesin.