bianneeee Oğlum 15 aylık oğlum,uzun kol zıbın ,üzerine pijama,altında pijama..6 aylıkken başladı üst örtürmemeye hala devam ediyo,çorap zararlı oldgu için giydirmiyorum ki giydirsem onu da cıkartır Eminim 😂uyku tulumu sevmiyor,Belçika’da yaşıyoruz havalar şuan soğumaya başladı ..ondan iki uzun giydiriyorum ,terletmeyin de çok da ince giydirmeyin ,ortasını bulmak lazım 💞