bianneeee Kızlar 9 aylık kızım gece uyurken bacakları buz gibi olmuş normal pamuklu pijama takımı giydirmistim uzun kollu uzun bacakli hareketli bı bebek olduğu için de üzerini ortmuyirum sabah altını açarken buz gibiydi bacakları ayağında çorap bile vardı ne giydirsem geceleri sanırım pijama takımı yeterli değil ilk bebehim tecrhbe yok ne giydirecehimi şaşırdım nasıl yapıyorsunuz siz
Yagmurliva16 bianneeee atlet uzun kollu zıbın üstüne uzun kollu badi altınada bi tane külotlu çorap bi tanr normal corap bi tanede pijama giydryorum ben artık soğudu havalar üstünede bintane ince bi tanr kalın battaniye örtüyorum
Buse97 bianneeee benim bebeğimde çok haraketli ben çareyi şöyle buldum ince bi battaniyeyi karnına sarıyorum ve tül corapla çok sıkı olmayacak şekilde bağlıyorum bu sayede karnı felan üşümemis oluyo deneyebilirsin istersen
Hsrtgndz bianneeee ince battaniye seriyorum altına yünlü üzerine normal penye tulum eldiven çorap zıbın üzerine başka ince bı battaniyeyi ikiye katlayıp ortuyorum
Mom0870 bianneeee bende pamuklu pijama takımı giydiriyorum kat kat giydirmeyi de çok doğru bulmuyorum kumaş olarak bir tık kalın kumaş seçebilirsiniz ya da bir uyku tulumu alabilirsiniz çok soğuk oluyorsa
bianneeee Yagmurliva16 ya ben çok ince giydiriyirmusum kilotlu çorap zararlı değil mi kalça için biz kalça çıkığı tedavisi gördük korkuyorum kullanmaya
seydaac Yagmurliva16 gece uyurken çorap, külotlu çorap vs giydirilmesi tavsiye edilmiyor. Uyku tulumu giydirseniz? Daha sağlıklı olur çünkü.
jap bianneeee zararlı canım hele ki uyurken zaten kan akışı yavaşlıyo bir de çorapla sıkmamak lazım vücudu
Swyhan bianneeee kalça çıkığı yeni doğanda nasıl belirtisi var acaba anlatabilirmisiniz bebeğim 25 günlük henüz kalça ultrason çekilmedi ama sürekli ayaklarını karnına çekip canı yanıyor gibi ağlıyo bazen biyeri mi çıkık falan diyorum
Alsebu bianneeee evet kilotlu çorapla yatırmak hiç uygun değil normal çorapla bile yatırmamak gerek aslında ama sıkmadığı sürece sıkıntı yok.uyku tulumu en iyisi içine yine giydirin pijamasını üzerinede uyku tulumu açılsa bile üşümez en rahatı
pembekurdele bianneeee nerde yaşıyorsunuz bu kadar soğuk oluyor mu cidden kolsuz uyku tulumları var kalça çıkığı tedavisi gördüyseniz daha iyi olabilir size
bianneeee pembekurdele aslında sıcak memleket Aydın’da yasiyiruz ama gece sıcaklık baya düşüyor ben usunmuyirum ama kızımın bacakları soğuktu baya hava tahminde 13 dereceye kadar düşüyor gece
acimavi bianneeee ben yarım kollu zıbın, ayağına çorap, üstüne patikli alt, üste de uzun kollu pijama giydiriyorum, orta kalınlıkta battaniye örtüyorum koltukaltına kadar
94z-20u bianneeee ben havlu külotlu çorap giydiriyprum hem kalın hem rahat ayaklarıda sıcak oluyor böylelikle bizimde bikaç gündür soğuktu bu şekilde ısıttım
seydaac bianneeee uyku tulumu giydirebilirsiniz, içine ince bir pijama ile. Yalnız çorap, külotlu çorap falan giydirmeyin gece uyurken sıkmasın vücudunu. Patikli tulumlar var onlardan alabilirsiniz.
bianneeee seydaac tulum düşünmüyordum kalorifer var nasılsa diye ama kalorifer ler yanana kadar soğuk olacak gibi alacağım insallah
bianneeee Swyhan gazdan dolayı cekiyirdur ben altını değiştirirken genital bölgesini temizlemekte zorlanıyordum bacakları ayrık olması gerekiyor düz duruyordu ama biz farkedemedik 38. Günde kalça ultrasinjnda belli oldu erken tanı ve tedavi ile iki ayda hallettik çok şükür
coco_chanel Swyhan o gazdan sürekli iter çeker ayaklarını. Kalçası çıkık olan çocuklarda, yenidoğan dönemi de dahil hiçbir dönemde bacak hareketleri kalçada huzursuzluk ve ağlamaya neden olmaz.
yabansena Swyhan genelde büyük tuvaletini yaparken yada yapmaya çalışıp ıkınırken bacaklarını içeri doğru çeker. Bence kalça çıkıklığından değil her bebekte görülen bişey.
Defnemm22 Swyhan ayaklarını karnına çekmesi gazdan dolayı gözle anlayamazsınız ultrasonla bakılıyor ve en kısa zamanda baktırın
94z-20u bianneeee bebek mağazalarına sorabilirsin fakat kışlık ürün olduğu için varmıdır bilmiyorum içi havlu gbi kalın yani kışında pijama altına çok iyi olur bulundur mutlaka