Uykusuzzannee böyle rakamlara takılmayın aksine dha da az alablirdi. Kim söyledi 1200 alması gerektgini oaylarda hic almayan ce saglıklı bebekler var. Siznki cok iyi almıs yani neresi az bunun yeni doganlarda bile 500 alınca gayet normal deniyor. Böyle bi sacmalıgı ilk defa duyuyorum