Boncugumm Uykusuzzannee pes artık neresi az 1 kilo almış nerden baksan. Benim oğlum r ay 200 gr aldı bir ay 130 gr geçen ay yine 200 bakalım bu ay kaç alacak 🤦♀️ 900 gr alsa uçarım ben
Bebilottim Uykusuzzannee Ve 4.ay kontrolünde 400gram aldı benim oğlum. Ve gayet normal dedi doktoru. Yani çok iyi bir rakamdan bahsediyorsunz bunda can sıkacak bir durum yok. Ya da başka bi doktora görünün kızsın size 🤓😂
Asafeymeninannesi Mom987 Hamd olsun ☺️ 2 bebekle hayat? Çok mu çok iyi yahuu 😅 (ikinci bebeyi düşünenlerin gözüne korkutmamak gerek) 🌝
Asafeymeninannesi Mom987 İnan kafamı kaşıyacak vakti elde edemediğim günler oluyor. Görümcem 2 aydır yardım amaçlı yanımda. Fazlasıyla yardımcı oluyor. Allah ondan razı olsun
Mom987 Asafeymeninannesi Çok iyi canım bir nebzede olsa yardımı vardır tabi yinede zor ama Rabbim o gücü vermiş sana
elmalikurabiye Uykusuzzannee alt sinirdan aliyor ama sinirlar dahilinde derdi doktorumuz. Hala da oyle gidiyor. 14aylik sagligi yerinde cok sukur takilmayin
Minnakseven Uykusuzzannee benimki 700 almış bu ay normal dediler 4 aylık oldu.sizeaz diyen ne içmiş acaba
Uykusuzzannee Minnakseven 4 aylık iken 500 gr 6. Ay kontrolümüz de 900 gr iki aylık bi süreçte o kadar almış