Uykusuzzannee Hayır canım ne tedirginliği maşallah bebişe ben yerinizde olsam ama o doktora iyi bir cevap verirdim sizde sıkmayın canınızı kaldı ki biz 3. Ay da 400 almıştık hiç umursamadım çünkü çişli bez sayısı fazla bebeğin ağlamıyor huzurlu mutlu ee bunlar da robot değil ki hepsi aymı olsun yeter ki sağlığı yerinde olsun huzurlu büyüsün yavrum gerisi umurumda değil