BalkizimBaloglum2 ayy valla hazır birşey vermiyorum yürüteç kullanmıyorum tv izletmiyorum diyen yalan söyler bir bebeği akşama kadar oyalamak çokkk zorr yalnız kalıyoruz ki daha zor mecbur veriyorsun biryerden sonra yürüteçte kullandım çokşükür yürüyoruz artık bir zararı olmadı reklamda izliyoruz bebe bisküviside yiyoruz bir buçuk yaşındayız hâla ayakta sallıyorum mesela😅 eşim yanımda yok bebeğimle ikimiz kalıyoruz biryerden sonra oyalamak için mecbur yapıyorsun yemek yemesi için oynatıyorum ama biryerden sonra sıkılıyor açıyorum reklamı herkeste aynı şeyi yapıyordur yani zannetmiyorum her annenin saatlerce bebeğiyle oyun oynadığını 🙄