BalkizimBaloglum2 ya ona bakarsan herşey zararlı . O zararlı bu zararlı derken kendimizi yiprstiyoruz . Sağlıklı anne sağlıklı bebek demek . Tabiki sağlık açısından çok ciddi bir durum teşkil eden şeylerden uzak tutmamiz lazım çocukları ama ben çizgi film yürüteç vs bunlara karşı değilim . Şimdiki çizgi filmler eğitici mesela benim bebeğim prematüre yani erken doğdu geriden gelir normalde bu tür bebekler ama yemek yedirirken benim dinlenme ihtyacim olduğumda vs çizgi film açıyorum hem o eğleniyor gülüyor hem ben rahatlıyorum . Ayrıca çizgi filmde öğrendiği sözcükleri şarkıları tekrar ediyor severek öğrenip taklit ediyor herşeyi . Yürüteç konusuna gelirsek benim bebeğimin fiziksel gelisimine çok yaradı. Normalde olsa oturamiyordu bile ,8.aya kadar ben yurutece koymaya başladım ilk oturdu sonra emeklemeye başladı sonra ayağa kalkıp koltukta sıralamaya başladı . Ve bunlar çok kısa bir sürede oldu hepsi peşpeşe. Bize şahsen çok yaradı . Karşı olan karsidir ben hirsey diyemem ama ben aşırıya kaçmadan yapıyorum bunları . Bebe bisküvisi de verdim hiç öyle dedikleri gibi hastalanmadi . Bende bebe bisküvisi yiyerek büyüdüm hiç şeker hastası falan olmadım . Zaten ondaki şekeri katkıyı zarar olarak görene kadar yediğimiz domateste bile ne katkılar var bu devirde. Saçma bence o kadar fazla pimpirikli olmak