BalkizimBaloglum2 doğru olduğunu savunmuyorum ama yürüteçe de koydum, hazır bebe bisküvisi de veriyorum arada, gün içinde az da olsa televizyonda izletiyorum zaten 2 yaşına gelmek üzere. Mükemmel olmaya çalıştıkça mutsuz olduğumu fark ettim. Aman organik olsun, aman şeker tüketmesin, aman hazır yoğurt yemesin. 24 saat bana zaten yetmiyor. Kafa bastıkça sizin istediklerinizi de yemiyor bebekler. Ayrıca ayakta sallamakta büyük bir lütufmuş. Ben 9. Ayında zorla alıştırdım ayakta sallamaya. 1.30-2 saat uyutmak için uğraşıyordum. Çokta mükemmel olmaya çalışmaya gerek yok bence🤭