Zynphafsa bana da demıstı canım bir hafta ıkı hafta denedım bir faydası olmadı aynıydı . O yuzden bırakıp denedım yıne aynı . Emziriyoruz sonuçta yedım bende vıtamını geçsın diye . Suan daha iyi hatta ozamankılerden . Ayrıca relactazı her emzırmeden once altı damla kullandım . Uc kutu bıtırdım daha almadım doktor hayati ılac degil bırakıp deneyebılırsın dedi bana . Bir diger konuda sütümüz . Eger ön sütün fazla ise buda sebep olabılıyor laktoz ıntoleransına haberın olsun canım