Zynphafsa Bebeklerin de Laktoz intoleransı olan anneler emzirmeyi bıraktınız mı? Doktorun verdiği damla iyi geldi mi? Nasıl bir yol izlediniz bu süreçte?
Mucizemveben90 Zynphafsa bebeğim 5 buçuk Aylık emziriyorum diyette yapıyorum 2.aydan beri şuan dıyet açmaya başladım relactazda kullanıyorum hep emzirdim sanırım emzirme bIrakılmıyor Bundan sebep
Asyah- Zynphafsa ben sut urunlerini kesmedım relaktaz kullandım kızım dort aylık sımdı daha iyi üç kutu relactaz kullandım sımdı onuda bıraktım süt alerjisi degil sonuçta bir sıkıntıda olmuyor hala gurultulu sulu kaka var okadar
Asyah- Zynphafsa süt alerjisinde kan oluyor bu arada ya da besin alerjısınde laktoz ıntolaransında olmuyor
CansuveCan Mucizemveben90 bize de verdiler relactaz ama ben 1 haftadır kullanmıyorum gaz yapıyor gibi geldi bana bebekte. Kullanmazsak bir şey olur mu acaba bilemiyorum
Mucizemveben90 Zynphafsa bizim kakada kanda oldu nokta kadar proktokolit dedıler o yüzden kırmızı et de tüketmedim ben ayrıca paketlı gıda yanı abur cuburda yemedım
Mucizemveben90 Zynphafsa Allah’a şükür olmadı kilo boy normal ben kalsıyum kullandım tabı doktor önerisiyle
Zynphafsa Mucizemveben90 bizim kakada kana bakıldı çıkmadı şükür.. Kesin sonucu bgn aldık biraz moralim bozuldu ama inşallh geçer geçici bir durum diyorlar
strongMom Mucizemveben90 canım benimde öyleydi iki kere kaka tahlili yapıldı temiz çıktı başka şehirde doktora gittim test yapmadan süt ve süt ürünlerini kes alerjisi var dedi
Mucizemveben90 Zynphafsa bızımde gızlı kan yoktu ıkı kez bakıldı ben kendım kakanın kendısınde gördüm evet gecıcı dıyorlar ınsallah geçer dermansız dert vermesin Allah sizin ne kadarlık bebegınız
Zynphafsa Mucizemveben90 Amin amin 🤲🤲 2.buçuk aylık.. Bizim 2 aydır geçmeyen pişiğimiz var ne yaptıysak geçiremedik en son kaka tahlili yaptılar bu hafta sonucu bgn çıktı
Zynphafsa Mom93 bizim geçmeyen pişikti belirtimiz.. 2 ay oldu geçmedi hiçbir şekilde.. Vücutta döküntü oluyor bazen.. Kaka da kan olabiliyormş bizde o olmadı ama.. Bebek huysuz oluyor kusuyor.. Bizde bir de kakasında mukus var fazla miktarda
Mucizemveben90 Bizimki aşırı gazlı çok huysuz ve uykusuzdu bıraz huysuzluk ve gazı geçtı uyku problemımız hala var kakada mukus vardı kusma döküntü yoktu vücudunda
Zynphafsa Mucizemveben90 evet bizimki de hep öyle biz kolik zannediyorduk meğerse bundanmş kuş gibi çırpınıyor geceleri..
Atomkarinca Zynphafsa siz ne yiyorsunuz peki sabah yumurta peynir yasak sanırım et tavuk ve diğer süt ürünleri ekmek de mı dahil buna ben kendim evde bi denesemmi yemesem süt ürünleri size neler yasak
Atomkarinca Sizin yorumları gördükçe kızımda alerjikmi diye düşünmeye basladim aşırı huysuz uyku sorununuz gece gündüz var kaka gürültülü ve bazen biraz mukuslu sanki geçen kan da vardı nokta şeklinde kakada
Zynphafsa Atomkarinca aynen bütün süt ve süt ürünleri içinde laktoz olan her şey.. Paketli gıdaların hepsi yasak.. Ama ekmek yiyorum onu harici her şeyi yiyorum et tavuk fln
Zynphafsa Asyah- doktor süt ve süt ürünlerinden uzak dur dedi bana bilmiyorm ki tam olarak daha bgn netleşti fazla bir bilgim yok açıkcası