Bizim hiçbir belirtimiz yoktu sadece kilosu az olunda bi sürü test yapıldı. Kakada laktoz çıktı dedi damla ve diyet mama verdi bir ay kullandık yine aynıaz kilo aldo. Başka doktora gittim gösterdim sonuçları tekrar kakaya baktı pozitif evet ama sizde bende versem pozitif çıkabilir dedi bi normal mamadan devam edelim dedi ama hala zayıf toparlanamadı bi türlü. Daha gitmedim kontrole. Belirti yok damla gaz yapınca bıraktım doktora sormadan.
böyle belirti olmayıp kilosu düşük olan var mı acaba. 4 aylıkken 5300 dü kilosu. 3600 doğdu. 5. Aya girmek üzereyiz. Hep az kilo aldı bazen almadı var mı yok mu bizde bişey anlamadık ne olduğunu ama çok küçük daha 5 aylık gibi değil hiç.