Zeyneb O mesele öyle tatlım doktorların geneli zaten sezaryan çocuğun kafası büyük yalanları genelde yada çok iri vs .Ben sonuna dek normel istiyordum şükürler olsun sezaryen oldu ama iyi ki oldu .Su fazlalığı çıktı son 38 haftada aşırı riskli bölüme sevk edildi özele normelde gidiyordum devlete gittim mecburi bu yüzden sonra neyse 40+3 gece 22.00 gibi su geldi evde birden bi damacana kadar 4 cm açıklık olmuş gece gittik eğitim araştırmaya pic stajyer bi sorun yok normel kadın soğuma yolladı neyse suniyii verdiler 8 cm açıklık oldu sorunlar vardı yaşlı kart ebe yok o dogurur diyip durdu kan geliyordu o ara tansiyon düşüp iniyordu haber verdiler sabaha karşı doktora diğer ebe şükürler olsun çocuğun kafa düşmedi tansiyon sorunu alt taraf baya dar dedi doktor neyse aldı sezaryana çocuk çıktı plesanta yapısıkmış Rahime tampon yapıldı nefesim kesildi dil kendini geriye atıyordu zaten ilaç iğne birşeyler verdiler vs 2 saat sonunda çıktım .Velhasıl son zamanda kimse görmedi plesanta yapışıklıgını özel eğitim araştırma riskli bölümü kaç doktor normel olsaydı direk ölüm riski sezaryanda bile ölüm riski vardı baya ki ceset gibiydim 2 gün hastanede zaten .Şükür atlattımda öyle yami mecburi sezaryan budur benim için 🐣.