Zeyneb valla ben sigil yuzunden sezeryan oldum ilk gebeligim. Hep gozumunkorkuttular yok soyle yok boyle die die. Nyse anestezinin etkisi gecince ne agrim oldu karnimda ne baska bisy. Yuruttuler basim felanda donmedi sadce karninin ici biraz agrio onun disinda bi agrin olmuyo bi yerinde. Bir bucuk gun hastanede kaldim, ama hep kaltim yurumeye calistim, eve gelincede bi geldigim gun yattim ondan sonra sabahina hep dolandim evde , boyle kolay bi ameliyat olcagini bilseydim hamilelikte dusunmezdim nasil dogum yapicam deyip sikinti etmezdim