Zeyneb anestezi uzmanı çok önemliymiş çevremde sizin gibi sıkıntı yaşayan çok vardı ama bence bünyede önemli benim tek sıkıntım dikişlere başlarken üşümek oldu onun dışında hiç bir problem yaşamadım çok şükür 4 aylık olduk sadece bazen kaşınıyor böyle tatlı tatlı 🙈 birde çok az hissizlik var o hiç geçmiyormuş 😞