Zeyneb normal yaptım ama sezeryan gibi 15 gün yattım kanamalı olarak gittim 38. Haftada doğumum başlamış açılmam yoktu 12 saat hastanede açılmam beklendi suni sancı vermedi doktorum kendi sancımı çektim regl sancımla eş değerdi zorlanmadım o yüzden .
doğumda da doktorum kesmediği halde ben çok ıkındğım için yırtılmam oldu 6 dikiş sonraki süreç eziyet 😖 dikişler mahvetti beni