Zeyneb normal dogdum ama keske sezaryanle dogsaydim o kadar şancı cektim ki yalvarıyordum beni artik sezaryane alin diye hic bi farki yok o kadar sanci cektim bi sürü alttan dikisim de oldu ne farki oldu ameliiyattdaan enfeksiyon kaptim 1 ayda zorla düzeldim sezaryen olsam daha iyidi