elfahmtyigit Zeyneb normal dogum ama bilseydim bu kadar zor olacagini sezaryen olurdum dikislerden anca yeni iyliestim
Toprakbey Minnakyavrum kesinlikle 1 gün kendi sancımı çektim normal doğurdum tamam doğum çok kolay birşeymiş ama o sancıyı çekmek ölüm gibi birşeydi gittim geldim hep kesinlikle sezeryan çok kolay en azından birkaç güne toparlanıyorsun 40 gün sonrasında toparlandım ben. Sezeryan olanlar bence çok şanslı 🍀
Minnakyavrum Toprakbey yine olsa yine doğururum diyenler var hey Alllahim😅😅 ne bünye var millette👏👏 yerimde duramadigimdan ağladığımı biliyorum.. uykusuzluktan basım dönüyo yanımda destekçim yok yatakta yatsam yatamıyorum kalksam mümkün değil düşmek üzereydim.. bide suni sandıydı benimki bastılar oksitosini burda çek hesabı..
Esma4242 Toprakbey sezeryanda mı hemen toparlanıyor.. karnında kocaman bi kesikle daha kolay öyle mi.. 3 ay oldu halâ ağrılsrım var ilk başta da 20 günü geçti toparlanmam.. kaç yıl önce sezeryanla Doğum yapmış kişiler bile ömür boyu kalıyor sezeryan ağrısı ve uyuşması diyor bence bilmediğiniz şeyler hakkında yorum yapmayın
Mlsyldz Sezeryandi aslinda bi gece suyum geldi 3 cm açılmayla gttm hastaneye 4.5 saat sık aralklarla sancı cktm herşeyim normal doğuma uygundu ebelern ve doktorumn normal yapalım demesine ragmen bn o an sancilara dayanamap yine basindn beri planladigmz sezeryani sectm ama cok sukur ki hic yatmadm bile eğer nasi bi sanci olduğunu bilseydm yapardm diyorm ama hayırlısı herseyn önemli olan sağlıkla bebeğime kavusmakti nasil oldugnn onemi yoktu bnm icin bi daha nasip olursa ama normal isterim onuda yaşamak isterim 😊🙏
Kahvegerek Minnakyavrum neden öyle diyorsunuz ben Allah nasip ederse çok istiyorum oğlumun kardeşleri olsun 😅
Toprakbey Minnakyavrum bir Allah bir biz biliriz. O kadar yorulmuştum ki sancı çekmekten ağlayamadım bile kusmaktan içimde hiç birşey kalmamıştı annem belimi saatlerce ovdu elleri dümdüz oldu resmen bende anlamıyorum öyleleri 🙄
AlyaDerin Minnakyavrum ayyy bnmde öyleydi saat 13:30 tan sabahın 6 na kadar sancı çektim ağladım bağırdım çağırdım sezeryan diye ailem ve eşim bırakmadı
Kahvegerek Normal Doğumu çok istedim ama çatı muayenesinden sonra vazgeçtim zaten çatın dar dedi dr iyiki sezeryan olmuşum bir haftada eski halime döndüm 💃🏻
behrem şimdiki aklım olsa direkt sezaryen olurdum. 13 saat suni sancıdan sonra bebeğin kalp atışları düştü diye sezaryene girmem gerekti, doktora hala yalvarıyorum yok sezaryen yapma diye 😅 halbuki hiçbir şey yokmuş. yok sütün gelmiyor, yok karnın toparlanmıyor diyenlere yalancı gözüyle bakıyorum artık
Badeninannesi Minnakyavrum ayni durumu yaşadım bende 18 saat sancı çektim aralıksız sancı nefes kaybıyla acil sezeryan seseryandan çok korkuyordum ama aynı gün ayaklandım çok şükür
Minnakyavrum Badeninannesi insan kendini salmazsa çokta güzel toparlanıyor hastane koridorlarında hep yurudum
CaganBulut Zorunlu sezeryan oldum bebişimin suyu bitmişti ama iyi ki diyorum çok çabuk toparlandım spinal epiduraldi. Bebeğimi kucağıma aldığım an sütümde geldi rahat rahat emzirdim iyi ki o sancıları çekmemişim 🙈🙈 hele ki burada okuduğum dikişlerin tutmadı tekrar dikildim yok 36 dikişim var mikrop kaptı kapanmadı bilmem nerem genişledikleri okudukça iyi ki diyorum 😂 Ayrıca aldığım 8 kiloyuda hemen verdim 🙈
Bubu Normal doğum isterdim. Zorunlu sezaryen oldum kordon dolanması yüzünden. Sağlık açısından normal olmalı diye düşünüyorum😊
Bitterimsade Zeyneb oğlumda böbrek genişlemesi olduğu için doktorum sezaryen dedi,sağlık için kabul ettim.Kesilme fikri beni çok korkutuyordu.Normal doğum istiyordum.Hayırlısı böyleymiş dedim artık.Ama bebeğine yardımsız dokunamamak çok zordu😔
Cynthiasel Normal doğurdum ama keşke sezeryan olsaydım. Tabi benimki şansızlık herkesin öyle olacak diye birşey yok. Bebeğim elli günlük hala kuyruk sokumu ağrısından duramıyorum. İlk 10 gün yatakta kendi başıma dönemedim bile. Dikişlerim bir ayda anca iyileşti. Üstüne bir de devasa basur. Arkadaşım sezeryanın 3.günü dans ediyordu. Normal doğum hemen toparlıyor, sezeryan iyileşmesi çok zora artık inanmıyorum.
Selma42 elfahmtyigit benim iki hafta olunca düşmeye başladı. 26 günlüğüz izi bile kaybolmaya başladı( Masallah) sizin baya uzun sürmüş
Badeninannesi Minnakyavrum aynen canım Bende bir gece kaldım sadece doktor şaşırdı okadar sancı çekince daha zor kalkarsın diye düşünmüştüm diyo çok şükür çokda kolaymış sezeryan