Nilinannesiii şöyle 3-4 aylık olsn ozaman biraz daha alışır tutmaya falan aynen öyle valla cennetliğiz erkek olmakta ne var işe git gel bittiiii. Her bi halt bizde valla ha çok şükür eşim evde yardımcı cok olur bana ama yetmiyo gerçekten bazen oğlum o kadar yoruyor ki sen oğlana al ben şuraları toplayım diyorm o toplama bile dinlenme geliyo üçkağıtçı kocam yok siz oynayın ben toplarm dıyo yürüyünce büyüyünce daha da zor