Nilinannesiii valla öyle bana sarılık olmasına rağmen 5. Günde 2,5-3 saatte bir emzir demişti. 1 ay kontrolünde de 4 saate çıkarttı. O kadar rahatladım ki gündüz uyumuyor şekerleme yapıyor ama geceleri 1 veya 2 kez uyanıyorum artık gece dinlendiğim için gündüz daha verimli oluyorum. Tabi bebeğin kilo alımı da önemli doktor önce kilosuna bakıp sonra saat vermişti bana. Eskiler hiç kaldırma kendisi kalkar diyor ama yürek dayanmaz 😌