Nilinannesiii şuan bebeğinin en gazlı dönemi canım , sütun yetiyorsa mama asla vermeyin çünkü bebekler sindiremiyor anne sütü gibi hazmı kolay değil birde okuduguma göre yarım saatte bir emzirme sindiremez, Allah yardımcın olsun o günleri mi hatirladim😊bir de yüzüstü yatırıp sırtına karnına doğru masaj yap oda çok iyi geliyor karnı basıldığı için çok gaz çıkartıyor , ben hep öyle rahatlatiyodum oğlum 8.5 aylık hala da yüzüstü uyuyor sevdi öyle