Nilinannesiii 1. Önce o gaz ilaçlarının hepsi çöpe at o gaz ilaçları da rahatsız ediyor bebekleri ben de çok ağlıyor diye gitiim en pahalı gaz ilacondan aldım doktor bitkisel dedi bi zararı yok dedi. Onu verdikyen 10 15 dk sonra bebeğim ağlama krizlerine girerdi ağzından sular gelirdi ne zamanki o ilacı vermeyi bi gün unuttum baktım çocuk melek gibi kestim o günden sonra vermedim him 2. Bebeğini ağladıkça emzir 3. Bebeğine gaz için yapılan bağırsak bacak nasajlarından yap bebeğinin karnına havlu ısıtıp koyabilirsin tabii yakmayacak bi şekilde bebeğinin direk tenine temas etmesin kıyafetin üzerinden koy ve çok kaynar da olmasın ben bi küçük havluyu karnına sarılı tutardım hiç çıkarmadım ayaklarını sürekli ısıtıtdım fön makinesiyle 4. ayaklarını karnını hep sıcak tut soğuk ta bebeğe gaz yapar 5. Bebeğin gazını iyi çıkar bi kere gazı çıktı diye bırakma 10 dk 15 dk uğraş gene gazı çıkacak her ağlamasını da gaza bağlama canım kusması normal şuan daha çok küçük doyduğunu anlamadığı için midesini alabileceğinden fazlasını emiyor ve fazla geleni çıkarıyor kusması çok da kötü bişi değil benim oğlum öyle bi kusardıı kii hemen ardından geri emzirirdim eğer sen bu ilk 3 ayda emzirme arasını açarsan doğru düzgün kilo almaz 3 aydan sonra zaten hareketlenmeye başlıyor o zamanda az kilo alacak inşallah atlatırsın canım