ArdeninAnnesi karsta yaşıyorum ben ankaraya götürdüm bi tane prof bulduk kaşıyarak hep yara yapmıştı boynunu kordizonlu ilaç çok kullandığımız için yayılmıstı yaradan aldı mantar testi yaptı sonra kaşımaması için şurup verdi vücudu kuru olduğu için nemlendirici verdi bi tanede merhem verdi her banyodan sonra vücudunu nemlendiriyordum kremi yara olan bölgeye sürüyordum şükür geçti bazen toza falan girince egzaması yine çıkıyo merhemi sürüyorum geçiyo. Ankarada yaşasaydınız benim gittiğim doktra gitmeni tavsiye ederdm 😊