Hazal22 şuan için mustela stelatopia kullanıyorum şampuan ve kremini. Bir de dediğim gibi zaditen. Tamamen geçti diyemem ama hafifledi yüzü baaya düzeldi hapşırıkta azaldı. Takipteyiz 10 gün sonra kontrolümüz var. Ama bence yumurta alerjisi de var ben öyle farkettim. Zor gerçekten alerjisi olan bebek insan ne yapacağını şaşırıyor