Şiddetle öneririm! Koku yapıyo diyen annelere; koku filan yok 2 senedir tabagı kaşığı önlüğü bende…1senedir tabagı kullanıyoruz yıkıyorum filan ama ne koku var ne baska bişey..,hatta bizzat ben kendim de denedim kaç defa bebeğimin yemeginden yedim değişik bi tat ve koku yoktu aksine kalite yani 🙆🏻♀️🙆🏻♀️ Kaşıgı da öyle aman aman büyük değil, ben de burdakilerin tavsiyesiyle almıstım baby plusın kasıgını da aldım yedek olarak…oioi derin mesela çorbayı pilavı herseyi rahatlıkla verebiliyorum, ama baby plus okadar derin değil dökülüyo sıvı şeyler özellikle…benden tavsiye size 2 senelik tecrübe konusuyo 🤗 ay ne reklam yaptım 😛😆