Deletedmom5284 Furkansmomy Harikasın teşekkür ederiz tecrübeli anne! bende kullanmadığım için emin olamadım ama koku yapıyor olsa bile alırdım çünkü zaten kızımın mama ürünlerini köpürte köpürte yıkıyorum iyice dezenfekte ediyorum hiç koku bırakmayana kadar
ayseadem Deletedmom5284 bende kasesini kullanıyorum kızım 10 aylık mama için almıştım ama artık biraz biraz kendi başına yemeye başladı tabağını almayı düşünüyordum indirim gelmiş hazır alayım bari teşekkürler haber verdiğiniz için 😄😄☺️
Bgmbgmbgm Deletedmom5284 bu sattıkları fiyata da kazanıyorlar, diğerinde ise kat kat kazanıyorlar .. haram zıkkım olsun dicem olmucak, neyse🤦🏼♀️
CigdeminMevasi Deletedmom5284 bnde ebebeğin mağazasından eşime aldırdm bugün tabak kaşık ve diş kaşıyıcı koku için limonla ovun yada beyaz sirkeyle silin diyorlar
Deletedmom5284 CigdeminMevasi Evet ben de kızımın biberonlarını beyaz sirke ile yıkıyorum koku kalmıyor 😊
esra0474 Deletedmom5284 merhaba. Birkaç sorum olacak. Sizce diğer herhangi bir mama tabağından farkı ne? Malum ilk çocuk tecrübesizliği ☺️ Sevgiler
Tanereyluldeniz esra0474 sanırım vakumlu olması. Ama yorumlarda vakumu çok kuvvetli değil yazan da olmuştu bilemiyorum
Deletedmom5284 esra0474 hemen bu linke bakmalısın 😘❤️ https://www.oioiturkiye.com/sikca-sorulan-sorular