Aselinaannesi yumurta ve şekeri beyazlaşıp köpük gibi olana kadar çırpıyorum ben, çoğu zaman mikser de kullanmam, kabartma tozu 1buçuk paket un ile birlikte eleyerek eklerim. Bir de kek piştikten sonra fırının kapağını açıp bekletin, içinde nemleniyor olabilir sıcaklığı ile o da çökmesine neden olur.