Aselinaannesi biraskmasali canım benim hem sade kek hemde ıslak kek hamurum aynı oluyo fırında pişerken çok güzel kabarır sonrası sönük
Mrv-_- Aselinaannesi kabartma tozunuzun son kullanma tarihine bakın.. bide piştikten sonra fırında tutmayın dışarı alın
Bikahve Aselinaannesi yumurta ve şeker iyi çırpılacak oda ısısında olacak ve un mutlaka elenerek ilave edilmeli
Annesizanne biraskmasali benim eşim ince kek seviyor ip ince yapamıyordum kabartma tozunu yarım ilave ediyorum
Annesizanne Aselinaannesi şekerle yumurtayı iyi çırpın süt yerine soda kullanın pamuk gibi kek oluyor tadı bir başka oluyor
Tugce6767 Aselinaannesi canım ben genelde yumurtanın beyazını mikserde çırpıp köpük köpük olunca en son koyup alttan üste olacak şekilde karıştırıyorum ama aşırı değil.o zaman puf puf oluyor.hızlı ayarda pişirme oda içini çiğ bırakıyor
Hcrn98 Aselinaannesi ben genelde kabartma tozunu koyunca üzerine bi kaç damla limon damlatıyorum işe yarıyo dene istersen cnm
Meralvedatazer Nefis yemek tariflerinde su ile kabardıkça kabaran kek tarifi var canım defalarca yaptım muhteşem oluyor kekim çokta güzel kabarıyor her yiyen hazır kek sanıyor
Snglll Canım ben keki yaptıktan sonra beş dakika falan havlunun üstünde veya sofra bezinin üstünde bekletirim daha sonra fırını ayarlarım bu püf noktasımı bilemem ama yıllardır böyle yaparım çok güzel kabarır. Bir dene istersen
Nurcankarakus Aselinaannesi Kekiniz piştikten sonra fırının kapagı kapalı bi şekilde fırındq bekletmeyin kekinizi fırından alıp dışarıda soğumaya bırakın fırının sıcakligin da kalınca fırının içerisindeki nemden dolayı sönüyor kekiniz
Nurcankarakus Aselinaannesi Birde kek çok çırpılmaz sadece ilk aşamada şekerle yumurta guzelce kabarana kadar çırpılır ondan sonraku malzemeler çok çırpılmaz çünkü şeker ve yumurtanın havası etkisi gider o baştaki elde ettiğiniz beyaz kabarık doku çok önemli onu söndürmeniz lazîn bunun tek çözümü çok karıştırmamaktır
Asli123 Aselinaannesi ununu 2 kaşık kadar fazla koymayı deneyin. Genelde tarihlerdeki un miktarı az geliyor