Bence fırında beklettiğin için kabarmıyodur canım mutlaka almalısın nemlenip sönebilir ben malzemeleri soğuk da katsam hep kabarır yumurta ve şekeri çok iyi çırpmak mesele iyice köpük köpük olmalı sonraki malzemelerden sonra mikser değil kaşıkla alttan üste doğru karıştır unun da ayarı tam olmalı az olursa da sönebilir