Bebeğim 4.aya gircek. Hala. Yapıyorum yazın ince turbent ile yapıyordum kiz kardeşim. 7.8 aya kadar yapmış ilk dogdugunda tam kundak yapıyordum şimdi yarım yapıyorum bisey merak ediyorum gerçi her bebeğin gelişimi farklı ama daha tam dönmüyor gündüzleri yan duruyo en. Fazla acaba kundakladigim için mi