Selam anneler.. benim bebeğim üç ay 4 günlük hala kundak olmadan uykuya dalmiyor kundaksiz hemen elleriyle ağzını gözünü ovuşturarak uyaniyor, bazen de kolu oynayınca uyaniyo.Ben bu durum alışkanlık mi oldu yoksa normal.mi merak ediyorum bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim