Bgmkr Ilknurcinar aslında çok keyifli bir süreç bir seylwri yaptığını yapabildiğini görünce mutlu oluyorum bir şeyi tutmaya çalışması gülmesi heyecanlanmasi her şeyi apayrı guzel. Ama o uyku problemi alıyor beni benden 😄
Serapalptekin Bgmkr ah canım bir görsün ne hallerde uyutuyorm hergun yeni bir icat kucak pispislayarak, gezdirerek, sallayarak vs daha çok varda düşündükçe yoruldum 2 saat uyutmaya çalışıyorum uykusu var gözlerini kasıyor ama direniyor
Elifkalyon Bgmkr bne bebegimi 6 aya kadar sadece kollarini olacak sekilde yarim kundak yaptim bence cok sıkmadınız surece sorun yok
Bgmkr Serapalptekin inanın ben de öyleyim hiç yabancı değil yasadiklariniz kucakta otururken sallatmaz beyfendi illa ayakta olcam ha bı de canı isterse ayakta gezdirip bı de emzirmem gerek otursam kıyamet kopar 😃😃😃
Edizbulut @Bgmkr yani bizimki aslinda erken dogdu cok sıcriyodu ondan sariyodum bence zamanla kendini belli eder bizimki sarilinca gulüyor bazende aglar ama asiri uykusu geldigi zaman durumuna gore bakiyorum
Tubau Bgmkr Sizinle aynı değil ama 1,5 aylık bebeğim. Gece üstünü açmasın ,kollarını falan oynatınca uyanmasın diye gece kunadık yapıp gündüz kundaksız utuyorum. Bence gündüz kundaksız uyutun bikaç kez alışır
Edizbulut @Bgmkr sizde oyle devam edersiniz zaten buyudugu zaman baglatmicak kendisi diyor buyuklerim bakalim gorucez 🙂