Muhammedyusuf ilknur1234 🥰 yüzüstü döndükten sonra geri dönüyor mu benim bebeğim ağlıyo bi süre sonra 😂😂💓❤️
ilknur1234 Muhammedyusuf kolu altinda kaldiysa donebiliyo ama eger onu cikardiysa altindan donemiyir 😂
Arwen Ysfymn yapıyorum da çok çabuk bırakıyor elinden, en başından beri öyle kuvvetli bi tutma refleksi de olmadı.
Ysfymn Ahimess çalışıyorum böyle olunca da üzülüyorum ister istemez 😊 ama ağzı fena dolu ah bı dile gelseeeee☺️
Fatmallper1 Canım değişebilir mesela ben mamayı eline tutturuyorum içiyor kendi ben sürekli ellerini kullanması için bişeyler veriyorum
Ysfymn ErdeminAnnesii maalesef ki anne sütünü bıraktı İlk 2 ay bir buçuk kilo aldı daha sordum azaldı sanırım anne sütünü bıraktığı için
Serapalptekin Ysfymn benimki dönüyor ama emeklemek hoşuna gitmiyor çığlık atıyor tutuyorum, çok acele ediyor hep ayakta drmak istiyr
Fatmallper1 Ysfymn belkide canım mesela benim ki yüz üstü hayatta yatmaz devriliyor böcek gibi hemen 😂
Tlnbrky Benimde bebeğim yarın 4aylık olacak bişeyler uzatınca tutmaya çalışıyor,yan dönebiliyor ama tam dönemiyor..kucağımda oturmaya çalışıyor☺️ Her bebek farklı ama hepsinin vakti zamanı var Allah ol deyince olacak 🥰
Kolera Ysfymn takma canım kafana her bebeğin gelişimi farklı önemli bi durum değil yani benimki de 2 gün sonra 4 aylık olcak daha 1 haftadır dönmeye başladı bişeyleri ben verince tutar pek kendi tutmaz kıyaslama yapmak manasız yapacaklar er geç hepsini😁