Ysfymn 4 aylığiz dönüyor yere yüzüstü yatirdigumda ileri gitmek için çabalıyor ama gidemiyor daha 1 aya emekler mi bilmiyorum apartmana tam geliyoruz cigliklarimizla allahtan tek biz oturuyoruz eline biseyler gösterdiğimde tutmaya çalışıyor gel gel yaptigimda ellerini veriyor kollarından tuttuğunda yürümek için çabalıyor. Ikimiz birlikte yaptığımız dedikodunun hattı hesabı yok. 😊 yan yaptırdığımda biraz arkadan destek verirsem biberonu tutup mamasını içiyor. Karşıdan mamayı gösterdiğimde tutmaya çalışıp ağzına götürmeye çalışıyor. Bunlar aklıma gelenler. Ama seninki bunları yapmıyor diye sakin endişelenme her çocuğun gelişimi farklılık de bi doktora goturmek istersen gotur icin rahat etsin eger bi donmeye baslarsa koltuk altindan toplarsin :) yani ilk yuvarlanmaaini o sekilde yaptigi icin bnmki. Koltugun altina girmis kendi kendine konusuyo ne dedigini anlayan yok tabiki . biz dogdugumuzdan beri çok hareketiyiz .