Ysfymn Bazı postlarda okudum dönebilen, eliyle bir şeyler tutmak isteyen tutabilen bebisler var biz Ekim 5 de 4 aylık olacağız henüz kendi bişey tutamiyor hiç dönmeye bile cabalamiyor 37 haftalik dünyaya geldik acaba bunun etkisi var mi
damlamirhat Ysfymn 36 haftalık doğdu yan dönüyor tam dönemiyor eliyle bişeyler tutuyor ama diğer bebeklere göre çok hareketli değil tabi her bebeğin gelişimi farklı 🤷🏻♀️
hazalinannesi1705 Ysfymn benimki ellleriyle biseyleri tutuyor biryere koyduğumda kendi etrafında döne döne odsnin öbür ucuna gidiyor ayakta tutunca adım atar gibi yapıyor 4 buçuk aylık daha yeni yamaya başladı 42 haftalık doğdu benim kızımda. Her bebeğin gelişimi farklı takma kafana zamanla yapar
Naz0106 Ysfymn Bence kaç haftalık doğup doğmamasıyla alakalı değil. Her bebek farklıdır çünkü. Bizde 4 aylık olduk eliyle birşeyler tutabiliyor kısa bir süre, tam dönemiyor ama dediğim gibi her bebek bir değil
ilknur1234 Biz tam 4 ayligiz 42 haftalik dogdu oglum duz yatirimca tamamen ters donuyo yavas yavasda biseyleri ellerine almaya basladi ama tam kavrayamiyo her bebek farkli iste :)
Ysfymn ilknur1234 kendi kendimi strese sokmaya başladım neden diye çalıan bi anneyim bu beni iyice strese sokuyor 😭
Muhammedyusuf ilknur1234 🥰 yüzüstü döndükten sonra geri dönüyor mu benim bebeğim ağlıyo bi süre sonra 😂😂💓❤️
Ahimess Ysfymn niye strese giriyorsunuz ki bebeğin şimdiye kadar gelişiminde bir sıkıntı var miydi. Benim bebeğimde 37. Haftasında eliyle birseyler tutuyor yan dönüyor yattığı yerden hem ayaklarını hem kafasını kaldırıyor. Ellerine Birsey verin biraz fazla ilgilenin bu aralar dônmesi icin onu teşvik edin. Oyunlara falan dikkatini verin. Bizde ekim 3 de 4. Ayımıza gireceğiz 🥰 Stres yapmayın hem her çocuk farklıdır belki dönemeden apalayacak bunu bilemeyiz ☺️
ilknur1234 Ysfymn dusunme oyle her bebek özel 😘 Oglum seninkinden buyuk oldugu halde bile daha yeni yeni tutmaya basladi biseyleri azicik zamannz kalmis bence sizinde 😊
Naz0106 Ysfymn Doğru haklısınız bizde en ufak şeyleri kafamiza takıp neden diye düşünebiliyoruz Rabbim sağlık versin bebeklerimize 🤲
defnemilamm benimki donmeyi bilmiyor oturmaya calisio yatarken kalkmaya calisio baya bi kaldirio kafasini eliylede ince seyleri tutabilio.
Ysfymn Ahimess çalışıyorum böyle olunca da üzülüyorum ister istemez 😊 ama ağzı fena dolu ah bı dile gelseeeee☺️
ErdeminAnnesii Ysfymn ayın 4 ünde 4 ay olucaz yan dönüyor eliyle emzigini tutuyor emiyor atıyor kafasını dik tutuyor ama dönmüyor tam daha 38 haftada doğduk kaç kg oğlunuz gelişimi nasıl
Ysfymn ErdeminAnnesii maalesef ki anne sütünü bıraktı İlk 2 ay bir buçuk kilo aldı daha sordum azaldı sanırım anne sütünü bıraktığı için
Serapalptekin Ysfymn her bebeğin gelişimi farklı oluyor canım ama yinede içinin rahatlaması için doktora sorabilirsin. Bazı çocuklar sürünmeden emeklemeye emeklemeden yürümeye başlıyor.