Zzz istediğinizi sorabilirsiniz çok sağolun sizede gecmiş olsun evet sadece ben ilgilendim maskeyle emzirdim sürekli eşimde ilgilenemiyordu eşimle 3 buçuk yaşında bi kızım daha var onlarda yoktu odaları ayırdık yanyana gelmemeye çalıştık ilk günler ama kızım sürekli yanımızda durdu belkide oda gecirdi ama belirti vermedi bilmiyoruz ama çok şükür gecti ilk zamanlar çok zorlandım