defmommy yok goturmedık.zaten eve gelen filyasyon ekıbıne soylemıstık bebeklere ılac veremıyoruz acıl bır sey olursa 112 yı arayın dedıler.anormal bır durumda olmafı bebegımde normal karsılandı.ben 16 gunun sonunda negatıftım ama etkılerın gecmesı ıste mıde bulantım kusmam halsızlık ıshal falan bır sure daha devam ettı.bebegım 10 gun ıcerıısınde hırıltısı falan kesıldı.sız de 15 gunde muhtemelen negatıfe dönersınız ama bazı etkıler 2-3 aya kadar sürebılıyor malesef