Kızlar moralim çok bozuk Doğum yapalı 8 gün oldu annem babam kardeşlerMi ikinci gün pozitif çıktılar bizde temaslı olduğumuz için karantinadaydık dün eşimde semptomlar yüzünden test yaptırdı pozitif çıktı bende de bogaz ağrısı var büyük ihtimal bende pozitifim test yapmaya gelecekler ama el kadar bebek Nasıl olacak bebeği küçük cpvid geçirenler nasıl atlattınız yada sizler nasıl atlattınız bebeklere test yapmıyorlarmış galiba