Deletedmom348 bitterdelisi24 İyi ki durdurmuşsun ama apple seviyorum ben. Ipadim falan da Apple Yani çok memnunum
mom20 Durusumm 5 senedir kullanıyorum cok memnunum.. halbuki neler çekti telefon tuvalete düştü çıkardım çalışmaya devam ediyordu 😁 taşa düştü yere düştü ekranı bile çatlamadı .. iPhone candır.. kaç kere güncelleme geldi telefonda bir yavaşlama bile yok
bitterdelisi24 Deletedmom348 bencede bende senelerdir kullanıyorum ıkk telefonum ıphone 5 di kucuk😂😂 ozaman bile fotoğraf cekımı superdi
Durusumm Pnarferah eşim de xiaomi almamı istiyor ama ben iphone istiyorum tabi daha yüksek modellere bütçem yetmediği için çok kararsz kaldim
Yellowmom Durusumm ona vereceğiniz parayla çok güzel kameralı bir tel alabilirsiniz aynı zamanlarda ben ve eşim aldık teli onunki huawei kamerası çok daha güzel
mom20 Durusumm beklentilere göre değişir ☺️ Alabileceğin en uygun fiyatlı iPhone bu beklentilerini karşılarsa ne mutlu ama tabiki son çıkanların yanından bile geçemez ama onlara 10-15 bin verecek paran varsa son modelleri al tabi 😊
HYagmur Durusumm bir önceki telefonumdu kamera vs güzel ama ben 7 veya 8 plus alın derim kameraları daha gelişmiş özellikleride öyle
DuyguDamla Durusumm üst modele göre evet düşük ama ben 1,5 senedir kullanıyorum çokta memnunum bütcen buna yetiyorsa alabilirsin 😊
dandiniko Deletedmom348 bişey sormak istiyorum. iPhone da video proğramında bebeğim için videoları düzenlemek istiyorum müzik eklemek istiyorum ama yapamıyorum onu nasıl yapmam gerek ?
Deletedmom348 dandiniko Canım hiç yapmadım ben. Bilemiyorum o yüzden. Iphone kendi düzenliyormuş sanırım ama hiç yapmadım