Durusumm ben 3 yıl önce aldım çok severek kullanıyordum halada çok memnunum ama o kadar çok yere düşürdümki arka kamera fener fln bütün aksama hasar verdim. Şimdilerde mikrofon hoparlör flnda sıkıntı yapıyor ama ben düşürmeye devam ettiğim için yoksa hala çok beğenerek kullanıyorum. Ama hafızası daha yüksek bi telefon almanız tavsiyesinde bulunabilirim sadece