Durusumm Eşim kullanıyor değiştirecek muhtemelen yavaşladığını söylüyor. Donup kalıyormuş. İphone alacaksanız artık 8 ve üzerini almalısınız. Sürekli yeni model çıktığı için eskiler güncellene güncellene artık hafızası işletim sistemiyle doluyor. Sonrasında da yavaşlamalar, donmalar başlıyor. Ben de 7 var bence benimki de ufaktan sinyal vermeye başladı arada ekran donuyor, takılıyor falan.