2bebek 2 ay aşısında izli aşı dediler ama bebeğimin kolunda hic iz olmadi ilk kizimda olmustu neden acaba sizin bebislerin var mi 🙄
Merve_96 2bebek izlerinin bir kaç ay sonra oluştuğunu duymuştum ben o yüzden olabilir belki bizde çarşamba günü bakalım nolucak 🥺
16062020 glbgci inşallah olmaz canım. Bazı bebeklerde olmayabiliyormuş. Bende annemler de kalmıştım. Ateş çıkınca nemli bez koydum diz kapaklarına bide başına
Nesrin54 glbgci beni henüz kimse bilgilendirmedi zaman olarak gec kalmam dimi 7 ekimde tam 2 aylık olacak Dr a ozaman gidecegm Orda soracaktım tarihlerini😐
glbgci Nesrin54 ebe bana 3 doz yapacaksak bugün yapmamız lazım dedi yani 2. Ay aşılarıyla birlikte ama 2 doz olacaksa 3. Ayın sonunda yapılıyormuş yani biz 28 ekimde yaptırcaz rotayı
CanselK glbgci yarım saatte bir ölçtüm ateş yapmadı ama huysuzluk yaptı yemek bile doğru düzgün yemiyordu memeyi emmiyordu mama yemiyordu az az geze geze yedirdik hep bugün 3. Günü şükür yavaş yavaş düzelmeye başladı
glbgci CanselK biZimde şimdiye kadar ateş olmadı ama huysuz mızmızlanıyor uykunun içinde bile ağlıyor
CanselK glbgci 1. Ayda yapılanda da olmamıştı şimdi de olmadı inşallah olmaz. Mızmızlansın boşver ateşi olmasından daha iyi ama geceleri gene saat başı ölç en azından ilk gün
melasya glbgci ates genelde gece olur nobette olun. 37,7 den sonra calpol verin.asi atesi cabuk iner.genelde agrisi oldugu icin huysuz olurlar bu aksam olmazsa yarin ates olmaz zaten