glbgci bizde 3 gün önce olduk☺️ İlk gün akşam 8 de 37.6 olunca hemen verdim yükselmesin diye hemşire öyle söylemişti bir de gece verdim 6 saat arayla yine yükselmeye başlamıştı sonraki günler yükselmedi en fazla 37 oldu ama bebekten bebeğe göre değişir. Düşmeyen ateş olursa paranox s verirsin demişti