glbgci hiç ateş olmadı olma.ihtimaline karşı doktor calpol yazdı bazı annelerin ateş çıkmadan önlem amaclı verdiğini söyledi ama açıkçası bana saçma geldi ilaç da dayamak istemedim huysuzluğu oldu sadece akşama kadar kucağımda o ağladı ben ağladım işte sabaha oğlum iyiyken benim göz kapakları şişti 🤣