tugbamomy canım benim ki 3 ayında başladı.şuan 7 ay 7 günlük el de kesmiyor paşamı.ayağını emmeye başladı sırt üstü yatarken veya otururken(otururken eğilip ayak ucuna doğru nasıl emiyor hayret ediyorum.o kadar elastik ki vucudları tabii hemen sırt üstü yatırıyorum ya da dik pozisyona getiriyorum .)normal sizinkilere bakma sen.oral döneme girmiş her bebek gibi.keşfetmeyi öğrenmiş maşaallah.incelme konusuna gelince ilerleyen dönemlerde çok uzun emmesi sonucu(5 yaşuna kadar gibi )yaparsa evet inceliyor.ama şuan geçici bir dönem.bırak emsin .benim büyük oğlum 6 yaşından 8 yaşına kadar parmak emdi hakkatten parmağında şekil bozukluğu olmuştu.zar zor bıraktırdık vallahi.