tugbamomy Bebeğim üç aylık. Annemle kayınvalidem parmağını emmek üzere bu bebek izin verme parmağı incelir dediler 😂 bilmiyorum çok komiğime gitti aslı astarı var mı 😂😂
Minikannesi00 tugbamomy geçen başka bi postta gördüm canım,birisi yazmıştı ablası mı kardeşimi parmak emen bi çocukmuş ,şuan o parmağı diğerlerinden ince ve yamukmuş .
Balcaozlem34 tugbamomy hemen unuttur canım 17 aylık kızım hala emiyor vaZgeçiremiyorum bir de ısırıyor incelme olmadı ama şişiyor ısırıyor hep kabul bağlıyor kötü oluyor hep
Zeyzey2019_ tugbamomy engel olmayın, gelişiminin bir parçası parmak emmesi. Zaten bırakacak bir süre sonra emmeyi.
tugbamomy İki gündür de direkt parmağını emebiliyor. Ama oral dönem yani parmağını emiyor olması çok normal değil mi
Papatyaseverrrr tugbamomy gayet normal bizde 3 ayligizi parmagi degil komple eli agzina sokmaya calisiyor😄
Almirayildiz tugbamomy yok cnm merak etme bu aylarda normal 6 ay gibi de ayagını emmeye başlar🤣yani bende dedim allah allah neden emiyo diye ama ellerini kesfediyo hosuma bıle gidiyo artık cünkü 10 parmagını agızına sokmaya calısıyo
Atomkarinca Benimki emiyor yeni başladı eldiven taktım gece eldivenle ağzına soktu bütün gece eldivenler ıslandı bıraktım kendi haline umarım alışkanlık kalmaz 2 ay 10 günlük kızım bu aylarda ellerini kesfettikleri için engellememek gerekiyor diye biliyorum
Azerikizi Zeyzey2019_ yaklasik ne zaman brakir? 40 gununden basladi oglum 6 ay olucak halaaa emiyo😢 cok kotu oluyorum
mirayyy20-20 tugbamomy ayni durumdayiz 2.5 aylıkken başladı birkaç hafta sonra azaldı aslında şimdi direkt elini sokmaya çalışıyor 😁😁 ama emmeden önce geceleri hep aglardi artık uyanıp parmagini emiyor Allah’tan cuk cuk sesine uyanıyorum da emziriyorum hemen 😁😁 ama cidden komik benim annem de parmagi incelir dedi
tugbamomy mirayyy20-20 Ay benim de öyleee. Emzik de almadığı için sürekli eli ağzında. Temizliyorum sürekli
Mirac_21032019 tugbamomy benim oglum 18 aylik uykusu geldiginde parmagini emer dogdugundan beri.Doktora sordum mudahele etmeyin zamani gelince kendi birakir birakmazsa ozaman mudahele edetsiniz dedi
Zeyzey2019_ Azerikizi bebekten bebeğe değişir bu durum. Siz müdahale ettikçe uzaması muhtemel. Kızımın tam hatırlamıyorum ama 6 7 ay civarında yok denecek kadar azdı sanırım. Ama kuzenim 2 yaşına kadar emmişti fakat yengem çok engel olmaya çalıştığı için ters tepti bence durumu. Eğer çok ilerlerse süreç doktoruna danışabilirsiniz
Hakcjrks Benim kızım da 4,5 aylık parmağını emiyor emzik almadı sürekli eli ağzında bende post açmıştım ne yapabilirim diye ama herkes gelişimi açısından normal yazmıstı