Bizimde bir komşumuzun oğlu daha iki yaşındaydı annesinin çantasından doğum kontrol hapı ni almış biliyorsunuz onlarda renkli ve tatlı şeker sanıp içmiş ☹️ allah tarafından kutusu yerdeymis komşum görmüş neye uğradığını şaşırmış o can havliyle hastaneye koştu Dr midesini yıkadı ama komşum nasıl perişan oldu,😪 çok şükür oğlu iyidi ama hastane polisi ve ihmal var bu durumda diye neredeyse komşumu bir kere daha böyle olay olursa çocuk devlete verilecekti , çok şükür bir daha böyle birşey olmadı ama ömürden ömür gitti Ogün, rabbim korusun yavrularımızı