Feyzadertlii hanımefendi ben çocuk yoğun bakımda hemşireyim kalp ilacı içen çocuk hastalar öyle sizin gözlemlediğiniz gibi gözlemlenmez. Halinden tavrından anlayamazsınız yani. Sana aritmi desem bilebilir misin? Kalbimin nasıl attıgını, nasıl sıkıştığını görebilir misin? Bu hastalara 4 saate bir ekg çekiyoruz, monitöre bağlayıp ritmlerine bakıyoruz, kalp hızını saniyelik görüyoruz? Bunları dışarıdan yapabilir misiniz? Bu kadar da cahil olmayın allahınızı severseniz ya olacaksanız da çocuk yapmayın! çocuğunuzun canı belli ki sizin için bizim önemsediğimizden daha önemsiz!