PEKİ BAŞIMIZA BÖYLE BİRŞEY GELİNCE NE YAPMALI – NE YAPMAMALI?
Hemen en yakın acil servise gelin.
Acile gelirken;
– İlacın kutusunu
– İlaçın paketini
– Yere düşen tüm ilaç parçalarını
– İlacın şişesini
– İçmiş olabileceği diğer tüm ilaçları
– İlaca ait reçeteyi
Kısacası : İlaca ait herşeyi
MUTLAKA GETİRİN!
İLACA AİT, BULABİLDİĞİNİZ HERŞEYİ GETİRİN
… Kağıdın üzerine isim yazıp getirmeyin
… Adı okunmuyor diye düşünüp getirmemezlik etmeyin
KISACASI DELİL TOPLAYAN BİR POLİS GİBİ TÜM DELİLLERİ toplayıp hastaneye GETİRİN…
ÇOK ÖNEMLİ NOKTA ; Bunları yapmak vakit alacaksa siz çocuğu getirin başka birisi yukarıda bahsettiklerimi getirsin.
- Kendiniz bir müdahalede bulunmaya çalışıp küçüğe vakit kaybettirmeyin
– Kusturmaya çalışmayın
– Ağız içinde görmediğiniz hapları körlemesine çıkartmaya çalışmayın.
– Panzehiri olsun diye yoğurt vb yedirmekle vakit kaybetmeyin
- Eğer hiç bir şekilde yukarıda sizlerle paylaştığım durumları yerine getiremiyorsanız “114 ZEHİR DANIŞMA HATTI” nı arayınız.