Adarenn Benim annem migren hastası relpax diye bir ilaç kullanıyor bir gün başı çok ağrıyor dayanamıyor ve ne olursa olsun 1 ilaç içtikten 1 saat sonra 1 ilaç daha alıyor kimseye de söylemiyor . Gece babam kusma seslerine kalkıyor Ambulansla hastaneye yetiştiriyor tam 10 gün yattı hastanede . Koca kadın 55 yaşında ama vücut kaldıramıyor . Keşke bu işler baktım birşey olmadı diye rahat olabilecek kadar kolay olsa ama değil . Hanımefendiye tüm ikazları yaptık ama kocam yok diyor , uzak diyor . Kısacası üşeniyor aksini hiçkimse iddia etmesin . Rabbim korusun tüm bebekleri